Nuryener Kızlar 5 gün gecikmem oldu bu sabah erken test yaptım negatif çıktı beklemelimiyim biraz daha
Hdyhdy Nuryener anlıyorum seni beklemek çok zor , inşallah hayırlı haberler al , gönlünden geçen hayırlı değilse bile senin için Allah hayırlara getirsin 🌸
Blackkk Benim gecikmeden 1 gün sonra çıkmadı 5.günü yaptım çıktı kan verdim değerim baya da yüksekti başka bir test dene yada direk kan ver
Nuryener Blackkk ya regl olucak gibi hissetmiyorum sadece 3-4 gündür göğüslerim yara gibi aşırı hassas o yüzden hem umutluyum hem korkuyorum kan vermeye tekrar negatifle karşılaşırım diye