Kızlar Dün kontrolüm vardı ve hiç ağrım sızım olmamıstı nst de sancımda yoktu doktorum haftaya çarsamba gel dedi gün ayarlıcaz sezeryan olucam bugün sabah kalktıgımdan beri karnım sertleşiyor ve ağrı oluyor ve üstelik bayramda misafirlerim gelicek temizliğe baslamıstım mutfak bitti odalarım kaldı bugün bitirecektim planım oydu ama yapamıyorum uzanınca rahatlıyorum biraz evi suan bok götürüyor ağlıcam ya napıcam ben uzanınca sertlik gidiyor ama hareketlince sertleşiyor karnım suan hafiften ağrım var sizce acile gitmelimiyim nst için 😥😥😥