Nurellaaaaaaa1212 canım sen bekleyebilmişsin ne güzel benim gebeliğim riskli ben sürekli takip altındayım o yüzden gitmem gerekiyor, erkek istiyorum pek doğum yapma şansım yok doktorum izin vermiyor yoksa Allah hayırlısını versin tabiki her şekilde kabulüm 😊