1993kubra Merhaba kızlar 30+1 haftalık hamileyim ilk gebeliğim ellerim uyuşuyor karıncalaşıyor ağrıyor bazı günler ise şişiyor bunlar normal mi
nevanur_srt 1993kubra bende 25 haftalığım sabahları ellerim çok uyuşuyor bükmekte zorlanıyorum parmaklarımı 🥺
Miniboy 1993kubra 14-22 hafta aradı bnmde elimde karıncalanma oluyordu. Şimdi 24 haftalık olduk çok azaldı. Bn bacak kasılması bel ağrısıda yaşadım o anda herhün 1 tane soda içmeye başladım. Başka bişey yapmadım.
Supermom488 1993kubra ben sormuştum hatta sırtım uyuşuyordu karıncalanma gibi magnezyum kullan dedi doktorum gebelikte normal dedi ödemden de olabiliyor dedi hareket etmemi hatta yüzme biliyorsam yuzmemi söyledi
Fatmakrkz 1993kubra Aynısı bende de var canım ya sabah uyandım ki tırnaklarıma kadar morarmış uyuşmaktan korktum bian. Bu gittiğimde soracağım inş’ALLAH normaldir