@47Umudum47 ben ipekyoluna gidiyorum Enes Bil’e, Letu kullandım ben de ilk defa. Gectiğimiz ekim ayında bi kürtajım oldu yeniden gebelik düşünüyorum diye gittim bir de asker eşiyim eşimle çok uzun aralıklarla bir araya geliyoruz dedim diye letu başlayalım dedi