Mucize0 3melekannesiyim Ben adetime 2 gün varken şüphelendim direk kan verdim 2 gunde bir 4 kere vermisimdir hep git gite 2 3 kat artti 3000lere ulaştıginda doktora gittim kese görüldü sonrasında daha beta baktirmadim
mor_menekse1 ikrapolat 5+6 dan günaydınlar iyim şükür halsizlik uyku dışında bel ağrım var 4 gün snta ilk randevuya gideceğim 6+4 kalp atışı duyan var mi
Vrouw Benim tüp bebek :)26 mayıs transfer 2 embriyo,10.gün degeri 500 dü,dün tam 5 haftalıktı,2 kese ve yolk göründü vajınal ultrasonda,tek hissettigim bel agrısı,bırde idrar durumları,10 gün sonra yenıden randevu.
Tuttii 8143 ya benim de birkaç gündür hep kuyruk sokumu ağrım var , herhangi bir bedenimi yoran işte yapmıyorum Sizde de çok oldu mu?
Tuttii mor_menekse1 duyarsın hiç strest yapma , senin de mi ilk gebeliğin ? Kalp sesini duyunca o kadar farklı şeyler hissettim ki Allahım isteyen herkese nasip etsin
mor_menekse1 Tuttii Allah bağışlasın sna canım ewt çok çok güzel bir duygu benim ilk gebeligim ikizlerimdi çok şükür şimdi büyüdüler ikinciye gebeyim insAllah bu tektir ikiz gebeliği çok zordu ilkler başka tabi ama heyecanlanıyor insan şimdi kaç haftalıksin
Tuttii mor_menekse1 Oyy maşAllah ikizlerden sonra iyi karar vermişsin 😀 sağlıkla büyüsünler inşAllah , benim 7+4 suan
Mucizegibi0 Banada dün keseye göre 6+2 dediler keseyi dün gördüm şükür kalp atışı içinde 2 hafta sonra gel dedi ✨
Smtpll Mucizegibi0 merhaba belirtileriniz neler acaba benim hafif göğüs hassasiyeti dışında bir de halsizlik dışında hiçbir belirti yok bugün tam 6+0 olduk
Gahana minimomy_ benimde bu gün 6+1 yarın gidicem doktora inşallah son adet tarihiniz nedir beta ne zaman baktırmıştınıZ
Smtpll minimomy_ merhaba belirtileriniz neler acaba benim hafif göğüs hassasiyeti dışında bir de halsizlik dışında hiçbir belirti yok bugün tam 6+0 olduk