Kızlar merhaba .36 haftalık hamileyim. Genital bölgemde sigiller vardı hpv virüsü demişti doktor.asit verdi ve asitle düştüler .bugun kontrole gittim bebeğe geçme ihtimali varmış yüzde bir. Ses tellerini etkiliyormuş ve akciğerine inme ihtimali varmış. Ama yüzde bir diyor . İlk oğlum normal oldu . Doktoruma bunun kararını tek veremem siz ne düşünüyorsunuz dedim o da normal de olur ama hiç risk istemezseniz sezeryan dedi .cok kararsızım korkuyorum bide kordonu dolamış bi kere .bana akıl verin kızlar