Mehlika_ Kızlar sata göre 6+1 bugün gittim doktor kese ve yolk sacı var dedi. Bebekle ilgili bişey demedi bebek görünüyor mu ? Bir de kese şekline göre cinsiyet tahmini yapanlar okumuştum tabiki yanlış çıkabilir ama yinede var mı bir tahmininiz 😊
minimomy_ Mehlika_ kız gibi görünüyor şuan sağlıkla gelsin kesenin içindeki yüzüğe benzer görüntüde halka yolk saç ucundaki de bebişiniz oluyor haftaya daha net görünür
deli66mavi Ben bebeği göremedim. Henüz çok küçük. Ben ilk çocugum da 6 haftalıkken kalp atışı dinlemiştim ikinci de 8 haftalıktı bebeği gördüğümüzde. Acele etmeyin belki geç döllenmedir