Nurbesteee ay daha yemem zaten çok tedirgin oldum dikkat ederim de mayonez marul Cola tüketmiyorum dışarıda dün bilmeden yiyince aklıma takıldı yazayım buraya dedim aslında zincir yerler denetimden geçiyordur diye düşünüyorum sonuçta kaç şubeleri var