Gylcu size tavsiyem biraz sizaman geçsin öyle gidin sürekli gitmeyin. O arada eğer varsa zaten daha net görünür. Ama erken giderseniz varsada erken olduğu için görünmeme ihtimalinden dolayı üzülürsünüz. Bu sadece kesede değil bebekte kalp atışındada . Hep biraz geç gidin.