isimsiz12 nasıl geçtiğini bile anlamıyorum desem o kadar hızlı geçiyor ki zaman. Yavaş yavaş eksikleri alıyorum bir yandan. İlk kızım çok zor bir bebekti gerçi hala zor da 😅 zor bebek olduğu için büyük ihtimal uzun seneler 2. Bebeği istesek de yapmam dedim o yüzden çocuğun her şeyini vermişim yeniden düzüyoruz her şeyi o konuda bir tık pişmanım hala. Doğduktan sonra büyük ihtimalle tabi ilk zamanlar alışana kadar zor olacak ama artık yapicaz bir şekil inşallah 😅😬