Merhaba, bende 19+5 günlük hamıleyım en basından Bedri oraya gıdıyoruz ama refleshanın dediği gribi ibraz yoğun olabılıyor fakat ben doktorumdan çok memnunum hıc yarım saatten fazla beklemedim ve doktorum çok ilgili ben denemeni tavsıye ederdim canım