Kızlar dün kontrole gitmiştim 36+4deyim. Göbek çevresinde kaşıntım vardı doktor bu tahlilleri istemişti alp yüksek çıkmış. Bunu yaşayan oldu mu ? Kolestaz için başka test gerekiyor mu? Doktor kontrolüme 6 gün var ama gebelikte ileri haftada olduğum için endişelendim erken gitmeli miyim? Cildiye de görsün demişti randevu bulamadım
