Kızlar 10. Haftadayım ve alt karnımda dünden beri hafif batma oluyor sancı iğne batması gibi kabızlık ve gaz sorunu da yaşıyorum ondan olabilir mi doktorum kasık sancılarına normal dedi kanama olmadığı sürece ilk gebeliğim her gün veya her hafta farklı belirtiler yaşıyorum ister istemez evhamlanıyorum daha randevuma 15 gün var sürekli sürekli doktora da gitmek ultrasona girmek falan da istemiyorum ben gibi bu haftalarda kasık sancısı ağrısı çeken var mı bide bel ağrısı var geçmiyor en baştan beri var doktorum ona da normal demişti bol bol dinlenmeye çalışıyorum ama yatıp evde durmaktan da sıkıldım artık