Deletedmom422 benım 27. Haftada karın çevresi 1 hafta geriden gidiyodu doktor detaylı utrasyon istedi detaylı utrasyonda plasentada kireçlenme başladı dedi bebeğe giden kan akışında ve suyunda problem yok dedi sürekli takıp altında olucaksın eğer gelişmezse erken doğum olur dedi hatta hemen ciğer geliştirici iğne verdi 32. Haftaya geldiğimde gelişim geriliği ortadan kalkmıştı haftasına göre uyumlu biraz minyon bi bebek olacak dedi doktorum oda genetik herhalde yani canını sıkıp moralini bozma canım benim doltorum çok korkutmustı benı ben çok ağladım korktm bebeğime bişe olacak diye ama çok şükür düzeldi hem 2 hafta geride ileride olması sorun olmuyomus