Sevgilimmmmmmm 39 haftalığım nst de düzensiz sancı var. Doktor 4 gün sonra dogumhaneye gel dedi. Sizce orda ne yapılır? 40 a kadar bekleyecez dedi. Suni sancı falan verirler mi ne yapacaklar dogumhanede sizce
Eftelya_54 Sevgilimmmmmmm bende 39 haftalığım gelen giden belirti yok İlk doğumum olucak 12 haziranda hazırlıklı gel dedi Bakalım ne olucak bende merak ediyorum🥹
SemaNurSoy97 Kendi sancın gelmeden gitmemek en iyisi bence suni sancı insanı mahvediyor inşaAllah gittiğinde kendi sancın gelmiş olur
Sevgilimmmmmmm SemaNurSoy97 inşallah ya. Ben gidene kadar inşallah sancım olur da ama artık çok ağırlaştım yemin ederim yuruyemiyorum bile. Nasıl dogacaksa doğsun diyorum kaburga ağrısı ödem el kol karıncalanıyor yatakta dönememe egilememe mahvoldum 😖
rumikaa Sevgilimmmmmmm herkesin acı eşiği tabiki farklı ama ben doğurduysam herkes doğurur öyle söylim 12 saat sürdü ama ben yatarak geçirdim o yüzden uzun sürdü eğer çömel kalk vs yapsaydım 1 saat sürerdi belki de benim doğumum 30 dk sürdü çünkü son 30 dk çömelip ıkındım ve 11 saatte 2 cm olan açıklık 30 dk da 8 cm oldu kısacası herşey sana bağlı ama burda okuduklarım kadar zor değildi pozitif olup sınuca odaklanınca çabucak olur 🌸
Smr28 Sevgilimmmmmmm son güne kadar gelmezse suni verirler diye korkuyom benm ikinci doğm olcak hayırlısı bakalm