Kızlar Allah için bilenler yardımcı olsun şimdi ben 37 haftaya kadar çalıştım doğum öncesinden 5 hafta hakkım var doğum sonrasında ki 8 haftaya ekledim toplam 13 hafta etti asıl sorum ise şu şimdi ben 38+1 günde doğum ettim ya 38 +1 günden 40 haftaya kadar kalan süre de mi ekleniyor mu bu 13 haftaya yada 13 hafta tek mi iznim oluyor