erikarpuz merhaba hanımlar, çocuklarınıza hayalinizdeki isimleri koyabildiniz, koymakta kararlı mısınız koyduysanız isim önerileriniz neler ? 🌸
rumikaa erikarpuz evet istediğimiz ismi koyduk benim hayalim Ahlastı eşimin hayali Yamaçtı Yamaç Ahlas oldu
Blackkk Cinsiyeti öğrenmeye gideceğim sabahın gecesi bi anda eşimi uyandırıp Barlas olsun mu dedim oda kız olacağını hep düşündüğü için hayır Eylül olacak dedi sabahına doktora gittik oğlumuzu öğrendik hemen Barlas diye devam ettik 💐🥰
a-z09 erikarpuz vallahi hayalimdeki ismi koydum çünkü eşimle bir anlaşma yapmıştık ilk bebeğin ismini ben kasacağım 2 bebeğin ismini de o k atacak
Daisyy000 erikarpuz Eşim babasının ismini koymakta diretti ağlayıp ortalığı velveleye verdim koydurmadım istediğim ismi koydum 😂
Kanye Daisyy000 iyi yapmışsın bizim kayınpederim ısrar etti eşimde hanım doğuracak ben değil o kararı vermeli dedi sağolsun🤭💕🤰🏻
Edasusari Daisyy000 ay bende o kadar dil döküyorum vazgeçmiyor. Babasının ismini koyuyor üzülüyorum 😢 bana dua edin de vazgeçsin
a-koroglu kız olursa Leyna ya da Lena istiyordum eşim de İnci çok istedi İnci Lena koyduk 💖 erkek olsaydı Atlas Asil koyacaktık ikinciye nasip olursa inşallah 🙏
Meltemanneolsun erikarpuz ben rüyamda gordum ismi koyalım dedim koyduk tam ruyalarimdaki isim 😂 hiç aklımda da yoktu öyle bir isim nasıl oldu ben de anlamadım ama beril oluyor 🩷
Sinosanneoluyor2025 Meltemanneolsun benim de yeğenim Eymen geliyo demişti çok yeni hamileyken cnm , bende ismiyle geldiğine inanıyorum o yüzden Eymen olcak Allahın izniyle 🤲🏻❤️ MAAŞALLAH SUBHANALLAH yavrularımıza
1kopek1bebek erikarpuz senelerdir bir kızım olursa ismini nice koyucam diyordum ama eşim o kadar istemedi kiii benide soğuttu şimdi bu aralar doğum bekliyoruz Alya kuşumuz yolda ❤️
Ayse71 erikarpuz oğlumdayken eşim koydu erkek olursa o kız olursa ben koyucaktım oğlumdada içime sinen isim konuldu şimdi kızım olucak nasip olursa ismini Neva koyacağız 🤲🏻🌸🩷🙈