Merhaba hanımlar dün akşam ortadaki Artımed erken testi yaptım anında silik çıkardı sabah elimde ovulasyon testi vardı birde onu deneyeyim dedim o da pik çıktı kan vermeden tekrar test yapayım dedim bu after 10 olan en üstteki testi yaptım onda negatif kan vereceğim ama başına böyle bişey gelen var mı acaba?
