Sumeyraayan özellerde alınıyır diyende var alınmıyor diyende var. Bnm sağlık sigortam var kontrol ve doğumu karşılıyor ama 2li 3lü test gibi şeyleri karşılamıyordu acaba nts de ücret istenecek mi merak ediyorum. Çünkü her kontrolde bakılanda var 2 haftada 1 çağırsa son zamanlara doğru sürekli ücret saçma geldi.
İzmir medikanada takipli varsa nts te giren bilgi verse mutlu olurum😂🙏