[silindi] Merhabalar , Prolaktin (süt hormonu ) hamile olmadığım halde yüksek çıktı. (56) doktor Dostinex diye bir ilaç verdi. Benzer durumu yaşayan var mı? Bu hormon yüksekken hamile kalınabilir mi ? İlaç kullanırken korunulmalı mı ?
Leontiine [silindi] bekarken yükselmişti benimde doktor ilaç verdi 1 ay içinde düzeldi birçok kadında oluyor son yıllarda. O zamanlar doktorum aşırı yüksek olması durumunda gebeliği etkiliyor demişti o yüzden erkenden kontrol altına aldı
Ozlemerikci543450 [silindi] merhaba 86 çıkmıştı gebe değildim o ilacı kullandım 15 e kadar düştü ama yüksekken gebelik olmuyor diye biliyorum ama merak etmeyin çok hızlı şekilde düşüyor ancak garip bi hormon bi gün 15 bi gün 45 çıkabilir biraz psikolojik
Asyaalin [silindi] bende olmuştu bi türlü hamile kalamıyordum ovulasyon test kullanmama rağmen son ihtimal bakmıştık yüksek çıkmıştı banada aynı ilacı vermişti doktorum o ay hamile kalmıştım🙊üzaten 2 kez kullandırmıştı sanırım 4 gün arayla
[silindi] Merhaba benim de LH yüksekti 29 çıkmıştı ve birkaç değerim daha sınırdaydı aslında daha sonra nihal’in bahçesi Halit macunu kullandım şu anda da kullanıyorum inanılmaz bir etkisini gördüm hatta başta inanmıyordum yani korkarak kullandım diyebilirim acaba daha mı yükseltir acaba daha mı kötü olur diye diye kullandım ama sabah akşam birer tatlı kaşığı iken Ben yalnızca günde bir tatlı kaşığı kullandım ona rağmen çok güzel bir etki gördüm bütün değerlerin normale döndü lh bile beş buçuğa indi. Bence ilaç kullanmayın bu macunu alın kullanın etkisini göreceksiniz. Ben de şans eseri Instagram’da denk gelmiştim o şekilde almıştım ama iyi ki de almış
[silindi] Tabii en başta nihalin bahçesi Instagram adresinden Nihal Deliktaş’la görüşüyorsun hormon değerlerini söylüyorsun o sana daha güzel bir şekilde bilgi verecektir ama ben çok memnun kalmıştım İnşallah sana da fayda sağlar
[silindi] Leontiine Sizin kaçtı değeri ? Benim 56 orta yükseklikte ama bilemedim 2 3 aydır olmadı. Bu ayda ovulasyon testi aldım hatta henüz yumurtlama görmedim ama .
[silindi] [silindi] daha yeni hormonlarım düzene girdiği için henüz gebelik durumum yok geçen aydı zaten bu ay inşallah nasip olur ama macun gerçekten çok etkili nihalin bahçesi Instagramdan görüşün hayıt macununu hormonlarını söyle ona göre kullan
Leontiine [silindi] hiç hatırlamıyorum tam değeri pandemi zamanı yükselmişti benim tek hatırladığım sınırın biraz üstündeydi fazla değil demişti doktor
[silindi] [silindi] Doktor Dostinex yazmıştı onu kullanıyorum da . Bittikten sonra tekrar değerlerime bakılacak. Hızlı düşüyormuş diye biliyorum . Siz benek düşünüyor musunuz? Bahsettiğiniz macunla düştü mü prolaktininiz?
Gulu123 [silindi] Salam. Prolaktinnen eziyyet ceken biri kimi yaziram🙂 Dostinex’i dayandiran kimi prolaktin hormonum qalxir. Hayit otu prolaktini dusurur. Ama ilacnan birlikde alman guvenli deyil. Mene hekim icaze vermedi. Ama dostinexle Aslanpencesi çayı deyilen bir çay var onu ice bilersiniz. Hekim mene dermanla birlikde o çayı yazmisdi. Cox gozel tesiri oldu. Turkiyede bilmirem adi necə gedir o cayin. Azerbaycanda Aslanpencesi Çayı-dir
[silindi] [silindi] bende lh yuksekligi vardı ve ben de bebek düşünüyorum lh duzeyim 29 idi yani 10 üzeri ciddi bı degerdeydi.Macuna inanmadım başta yani açıkçası baya da çekinerek kullandım ama faydasını gördüm lh 5.5 A düştü diğer değerleri de kontrol altına aldı sorup öyle kullanın derim
[silindi] Aysel_4gul hayıt tohumunu kendiniz kullandığınızda fazla içebilirsiniz bilmeden ve iyi olmas bu .Ya dozunu çok az kullanın örnek veriyorum bı tatlı kaşığı kadar günde kaynatıp için ya da macun alin
Ftm2025 [silindi] ben bekardım bende de yüksek çıkmıştı göğsümde kitle var diye gittim ben doktora süt var dedi şimdi 8 aylık gebeyim demin sütüm geldi çok şaşkınım