Zeynep kamilde yedi aylıkken birkaç gün yattım hemşireler çok ilgiliydi doktorlar da öyle detaylı her şeye bakıyorlar dedim ki bu hastane çok güzel sonra bazı riskli durumlardan 36. Haftada doğum yapmama karar verdi doktor ne sancı ne açılma hiç bir şey yok. Neyse yattım doğumhaneye tek kişilik oda ilk doğum olduğ için hiç bir şey bilmiyorum. Üstümü değiştim bir şey verdiler onu giydim doktorlar asistanlar öğrenciler 10 kişi içeri bir girdi sen de karşılarında bacakların çatalda öyle karşında konuşuyorlar yer yarılsın da içine gireyim dedim alttan sırayla 2 3 kişi kontrol ediyor açıklık var mı diye bunları anlatıyorum kusura bakmayın bunu bile bile gidin orası eğitim araştırma her şey herkesin gözü önünde ban doğum yapalı 5 yıl oldu doğuruyorum kapıyı kapatın diye ben söylüyorum mahremiyet sıfır 4 gün sürdü doğum yalvardım beni sezaryen alın açılmam 4 cm de kaldı yok almadılar hayatın tehlikeye girmedikçe istersen 10 gün doğur sürekli yatıyordum öyle açılma mı olur bana pilates topu verir misiniz dedim onu da biliyorsun demek deyip güldüler kimi hemşireler çok iyiydi telefonlarından eşimi aramama izin verdiler ama kimisi de berbat ötesinde Allah iyi insanlarla karşılaştırsın her yerde karşımıza çıkabilir sadece zeynep kamil değil daha neler neler yani o doğum benim psikolojimi bozdu ama bilin bana biri deseydi muayene böyle oluyor burda canın tehlikeye girene kadar suni sancı vereceğiz diye gider miydim bilmiyorum