Hilql Merhaba arkadaşlar dün doktora gittim. Kese ve bebek gözüktü yüzük taşı boyutunda dedi doktor kalp atışı için 2 hafta sonra tekrar gel bakalım dedi. Sizce normal mi bu durum 6. Haftaya yeni girdik
Birhayalimvr Hilql normal canim daha yeni kalp atmaya basladi benim 6+3 alttan duyulmustu 7. Haftada karindan cok net duyuluyordu artik
Hdyhdy Hilql normal canim korkma benimki de hemen duyulmadı başka doktora gittim daha gelişmiş bir makineyle baktı duyduk ama doktor duymasak da problem etme 2 hafta sonra gel demişti bana
Sevgidendi Hilql merhaba canım ben de senin gibi 6 hafta 2 günlük doktora gittim , kese ve bebek göründü ancak kalp atışı duyulmadı , doktor normal dedi 8. haftada tekrar girmeyi planlıyorum
Gonca53 Bazı doktorlar kalp atışını dinlemek için acele etmiyorlar çünkü çocuğu bu durum çok rahatsız ediyormuş verilen isi sebebiyle. O yüzden. Bebegi gördüysen için rahat olsun
Hilql Gonca53 evet gördük daha 5+6 gibi dedi ama önceki gebeliğimde kalp atışı hiç yoktu bekledik baya sonradan 9 haftada kürtaj oldum. Aynı şeyi yaşama endişesi var aslında
Hilql Birhayalimvr benimde alttan muayene ile gördü. Önceki gebeliğimede kalp atışı olmadığından kürtaj olmuştum o yüzden aslında biraz endişem
Birhayalimvr Hilql haklisin canim bende 9. Haftada kaynettim inan o endiseler hic bitmiyor her kontrole korkarak gidiyorum Allah yardimcimiz olsun🩷
Hilql Sevgidendi bende 8. Haftada gideceğim bakalım inşallah duyarız kalp atışını sağlıklı bir şekilde. Bu süreç biraz zor geçiyor. İlk gebeliğim de olumsuz sonuclanınca korku ve endişe var içimde sadece.
esozturk1 @Hilql seni çok iyi anlıyorum.. ilk haftalar insan inanılmaz endişeli oluyor , hele ki birde beklediysen yavrunu.. hayırlısıyla kalp atışını duyucaksın inşallah 🥰