1kovakizi İlk öğrendiğim andan beri kız hissediyorum böyle hissedip yanılan mutlaka vardır amaü bu 6.his olayını merak ediyorum sizde durumlar nasıl oldu kızlar🥰
ozlem_2727 1kovakizi 4gebelik geçirdim biri sağlıksızdı kürtaj oldum sağlıksız olduğunu bile net hissettim 2oğlum var hep dedim kız değil diye öyle de çıktı şuan 19 haftalık hamileyim başından beri kız dedim kızım olacak inşallah
minikkurabiyelerinannesi 1kovakizi ilk 2 hamileliğimde erkek hissettim doğru çıktı hatta ikinci de kız dediler 1 ay ben ısrarla erkektir yaaa dedim 😂 bunda kız hissediyorum ama doktor erkek dedi detaylı bile erkek dedi ben nedense hala kız hissediyorum 😂 Doğumda kız görsem şaşırmam
Gmzexx 1kovakizi ilk hamileliğimde erkek hiss ettim bir oğlum oldu şuan 19 haftalık hamileyim en başından beri kız hissediyorum dedim ve cinsiyetimiz kızmış ikisinde de hislerim beni yanıltmadı
_tugcee Valla iki hamilelik geçirdim ikisinde de neyi hissettiysem hep tersi çıktı🤣benim hissiyat sıfırr🤦🏻♀️
Kiraz-tasar25 İlk hamileliğimde hep kız hissetmiştim hissettiğim doğru çıktı kızım oldu şimdi ikinciye hamileyim 13+5 daha öğrenmedim ama erkek hissediyorum hislerimde yanılmadım ama bakalım bu doğru çıkıcakmı
Duyguss24 1kovakizi benim hislerim normalde çok kuvvetlidir rüyalarım cikar ilk bebegimde daha hamile oldugumu bile bilmeden Eşime sanki hamileyim oğlumuz olcak dedim ve gerçekten hamileymisim oğlumuz oldu eşim kiz hissediyordu ikincide ruyamda gordum hamile oldugumu sabah test yaptim pozitif belirtileri ilk gebelikten biraz farklıydi dedim bu kız eşim erkek dedi yine ben bildim zaten Oğluma kiz güzelliği var arkasi kiz dediler hep tuttu bu sefer supriz şekilde üçüncüye hamileyim planlı degildi rüyamda gördüm sabah eşimi aradım böyle boyle diye Meryem Ana mi oldun askim ne hamileligi dedi içime sinmedi test yaptım pozitif ve içime erkek doğdu hep eşim kiz diyodu bu seferde belirtiler oğlumla aynı hissiyat erkek kızımda Mor burnunun ustu ve herkes hep arkasi erkek diyodu bende öyle hissediyodum ama 17 haftada doktor bacak arasi bos gibi kıza benziyor dedi şok oldum her hurafe yuzuk testi cin takvimi vs vs hepsi erkek diyo ilk iki cocugumda hepsi tuttu bunda doktor kiz diyince şok oldum dün post attım bilenlere baksınlar diye bir şuan 19.haftamdayim sonraki kontrolü iple çekiyorum ama hala kiz hissetmiyorum bu seferde kiz derse ikna olcam 😊🫶😍🤲
Valeriaa 1kovakizi ilk oğlumda hep erkek dedim 2. Ye hamileyim yine erkek hissediyorum ama doktor kız gibi dedi ama ben hala erkek gibi hissediyorum çok garip 🤣
Duyguss24 1kovakizi ve tabi ilk kez eşim tutturmuş olcak 😁en önemlisi sağlıklı hayırlı olmaları sağ salim sağlıkla kucaklarimiza almak Rabbım herkesin gönlüne göre hayırlısiyla nasıp etsin hamdolsun her iki meyvedende tattirdi şükürler olsun isteyen herkese nasip olsun şahsen oğlumda var kızımda supriz bir gebelik olmasaydi elhamdülillah yeterdi ama bu bebis bana simdiden 4.yu düşündürüyor hem Oğluma hem kızıma birbirlerine bağlı sevgi saygı beraberlik içinde olacakları birer dayanak kardes daha nasip etsin inşallah üçüncü olunca fikrim bu yönde gelişti inşallah Rabbım hayırlı sağlıklı bir şekilde bir kiz bir erkek evlat daha nasip etsin 😍🤲
Koala_ 1kovakizi ben hisleri çok kuvvetli bir insanimdir sürekli haberci rüyalar görürüm vs. Ama hiç birsey hissetmiyorum en başından beri. Eğer son gördüğüm rüya haberci ise cinsiyeti belli 😃 fetal DNA testi yaptırıcam 12.haftada o zaman net bir şekilde ögrenicez nasipse. Rabbim hepimize evlatlarımızı sağlıkla ve kolaylıkla kucağımıza almayı onlarla uzun sağlıklı bir ömür geçirmeyi nasip etsin inşallah önemi yok cinsiyetin 🤗
Mor-kelebek 1kovakizi ben normalde 6. Hislerine güvenirdim başka şeyde tutuyor ama bu ikinci gebeliğim en başından beri erkek hissettim 16. Haftada kız olduğunu öğrendik. Hâlâ acaba detaylıda değişir mi diye düşünüyorum 🤣
3_bebelianne 1kovakizi ben değilde annem beni hep erkek hissetmiş😂🙈 eski zaman tabii beş aya yakınken artık doktor kızın olcak demiş dudakları uçuklamış sarı beyaz yada mavi eşyalar satın almış hep sonradan pembelere dönmüş😂😂
ftmdyn22 1kovakizi erkek hissediyordum kızım olacak detaylı ultrasonda kız dedi ama nedense hala erkek hissediyorum doğmadan inanmayacağım galiba 😂ilk gebeliğimde doktor kız dedi ben erkek hissettim oğlum oldu bakalım artık hayırlısı 🥰
Hamide_00 1kovakizi ilk hamileliğimde erkek hissetmiştim oğlum oldu ikinciyi de öyle hissettim ve rüyamda doğum yaptığımda erkek bebek vermişti doktorum kucağıma o da erkek 😂
Mnamtl Gebeliğin başından itibaren o kadar emindim ki erkek olduğuna cinsiyet öğrenmemize gerek bile yok diyordum o derece emindim hiç sabırsızlanmadım. Eşim ise kız olduğunu düşünüyordu. Eşim haklı çıktı, analar hissetmiyormuş ben de çok şaşırdım 😆
Asel_bal34 1kovakizi ilk hamileliğim öğrendiğim andan itibaren kız dedim elbiselere bakınca bile hep kızlarınkine bakardım isim hep kız isimleri araştırıyorduk nitekim öyle de oldu kızım oldu şu an gene hamileyim hep kız dedim hatta ben dışında herkes erkek diyordu ama ben ısrarla bi kızım daha olacak diyordum doktorumuz kız dedi cinsiyetine bakalım 🥰
EbCey 1kovakizi ben ikisinde de hissettim. İlkinde oğlum olacak dedim hep ve oğlum oldu. İkincide de kızım olacak demiştim kız çıktı 😀
anneolmakneguzel_ 1kovakizi asla dogru cıkmadı benimkiler. İkisindede 100% kız hissettim, ikiside erkek😂😂😂😂