elfbcr Deletedmom_808 şıklarda yok ama 4. trimesterdeyim 40+0 dan selamlar 😅 2 gün sonra doğum nasipse🐣
cakirbebek Burcak61 bende 14 haftaligim çok hafif pıt pıt hissediyorum kaşık tarafimda bebek olduğunu düşünüyorum benimde 2. 😁
KLORAKHANIM Burcak61 aaay günümüze kadsr aynı 🥹🥲💐 eliniz karnımızdayken elinize vurdugunda hissettiniz mi hiç 🥲❣️
Burcak61 Deletedmom_808 evet kız bebiş olacak 13. Hafta da kıza benziyor dendi fetal DNA da kız olduğu kesinleşti 🙂 benim ikinci gebeliğim ve zayıf olduğum için hissettiğimi söyledi doktor
Deletedmom_808 Burcak61 banada 12de %90 kız demişti cuma günü başka dra gittim 15+5 kız dedi kesinleşti ama ben yinede detaylıyı bekliyorum sağlıkla gelsinler inşallah 😊
Deletedmom_808 Busramnida ayy ne güzel tatlı heyecanlar ben bazen şimdiden heyecanlanıyorum son ayda naparım bilmiyorum Rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
Burcak61 Deletedmom_808 anün rabbim inşallah sağlıcakla alalım bir oğlum var bunun kız olmasını çok istedim yalan yok 🥰
Deletedmom_808 Burcak61 benimde 2 oğlum var bende kız olsun çok istedim Rabbime şükürler olsun sağlıkla gelsinler inşallah prensesler 😊
Burcak61 cakirbebek ben doktora hissediyorum dedim iki gün önce o da yok çok erken dedi sonra deneme yapalım dedi benim parmağımla gösterdiğim bölgeye ultrason tuttu evet t orada tekme atıyor diye ultrasonla gösterdi ve inandı bana 🥰