Yani bugün kontrole geldim iki hafta önce bebeğin kilosu 2100 ölçüldü hatta karnı 34 haftayla uyumlu diye şekerden şüphelendi doktor iki hafta sonra geldim bugün doktor kilosu 2040 diyor gelişimi iki hafta geri dedi şok oldum böyle bir şey olabilir mi moralim aşırı bozuldu