_Melikedlk 37+0da normal doğum ile dünyaya geldi kızım, 1 gün erken doğsa prematüre olacaktı. Kuvöze almadılar biz eve gittik direkt ama sarılık olmuş bilemedik 15 gün yoğun bakımda kaldı sonra. Onun dışında solunumunda beslenmesinde vs bir sıkıntısı yoktu 2650 kg doğdu ama çok güçlüydü yine de🥰 doğum da sorunsuz geçti suni sancı ile oldu benim