Nurrvldn Kızlar biz 21+0 olduk ama hala sağlık ocağım benı arayıp aşı için çağırmadı ilk doz için geç kalmadım demi aşı için birde aşıdan sonra çoğu kişi bebegının hareketini hıssedemıyormus dogrumu
Supermom488 Nurrvldn Ben 20 ve 28. Haftalarda oldum ben hareket azalma gibi bı durum yaşamadım hatta aşıdan sonra doppler ile dinlettirdiler bana ama başka bı gebelik için yorum yapamam doktorunuza danışın isterseniz yaptırma konusunda
tugcexx12 Nurrvldn ben 32.haftaya kadar bekleyip karma aşı oldum 🤣 korkma hiç bir şey olmaz geç kalmadın
Nagihan-G Nurrvldn Ben daha dün oldum 21+2 de oldum ilk doz olarak tdap oldum. Bir ay sonra da tetanos yapalım dedi. Bence geç değil doktorunuza danışıp sağlık ocağına gidip yaptırabilirsiniz.
Supermom488 Nurrvldn Ben öğrendiğimde oraya bildirmiştir bildirmen gerekiyor demişti hemşire bana kan vermiştim orda o yüzden sonraki süreçte kendileri aradı birinde tetonoz diğerinde tbad oldum
Nurrvldn Supermom488 bende hamile olduğumu bildirdim biz ararız dedıler onlardan haber beklıyorum bende 21 haftalık oldum ama hala arayan yokta
tugcexx12 Nurrvldn aradılar da çok sallamadım 32 ye kadar vaktin var karma aşı için dediler gittim 32+0 da karma oldum 🤣🤣
Supermom488 Leydii tetanoz aşısı yapılıyor ilk ikincisi tetanoz difteri boğmaca karışımlı aşı oluyor tdap