528671 Gece 4 den beri belimde düzenli ağrı var karnımda sertleşme falan çok sık olmuyor tek bel ağrısı doğum belirtisi olur mu
Efendininannesi 528671 benim doğum sancım kuyruk sokumu bel tarafında yanmayla başlayıp şiddetlenip kasık larıma vuruyodu bu ağrı düzenli bir şekilde 5 dk’da bire düşene kadar sancı çektim evde sadece bel ağrısıyla zannetmiyorum