Rabbim nasip ettiyse olur zaten randevu saatıne 1 saat geç gittik bayrama denk gelmesin dedik bayrama denk geldi aşılama yaparken ufak prüzler ortaya çıktı sonra ağladım agladım en son dedımkı böyle seyler oldu evet ama her zorluğun sonunda br ferahlık var emınım bıseyler guzel gidecek olacak yanı gecede rüyamda yumurtalar gördum ınsallah allahın ıznıyle bende bebek sahıbı olurum