cylnmy Kızlar 24 mayısta dogum yaptım dün eaile sisteminden dogum ödeneğine başvurdum. Ne zaman sonuclanır ne zaman ne şekilde yatar 5 bin tl bilen var mı? Bankaya falan gidin diyorlar da anlam veremedim. Alanlar varsa aydınlatabilir mi