Ben bebeğin hareketlerini her gün hissetmiyorum. Sessiz bir ortamda uzandım, karnıma dokundum, konuştum vs hareket olmadı. Çok ufak hareketler arada oluyor. Bu haftalarda bu şekilde olması normal diyorlar ama ben yine de endişeliyim..Biraz kilom var, plasentam da ön yerleşimli, bunlardan da olabilir diyorlar. 24. haftada hareketleri azalan oldu mu?