Kızlar merhaba bana yardımcı olurmusunuz lütfen.
Bir kaç gün hastaneye gittim kan verdim Beta değerim 0.2 çıktı ve adetim 3 4 gündür gecikme yapıyor benim adetim hiç gecikme yapmazdı tam tersine 1 gün felan öne gelirdi tarihinden önce acaba gebelik varmıdır.Bu durumu yaşayan ya da duyan oldumu.