Kızlar dün elimi bıçakla kestim doktorum acile gidip tetanoz aşısı olmamı söyledi ama daha 14+0 haftalığım acil biraz mırın kırın etti sonra 3lü karma tetanoz aşısını vuracağız dediler doktoru aradım vurulur bişey olmaz dedi. Bu haftalarda vurulan var mı? Yada yakınında böyle birşey yaşayan Lütfen yardımcı olun çok tedirgin oldum.