Kızlar selam reglime 4 gün var nimo marka erken gebelik testi yaptım sabah ilk idrarla dun nobetci eczane sadece onu bulabıldım, yalancı pozıtıf verdiğini yazanlar olmus ama bu denli de yalancı pozitif veremez diye düşünüyorum ve ikinci çizgi idrar damlar damlamaz cıktı bakabilirseniz cok sevinirim 🌸🥹
