Kızlar selam❤️ 39 haftadayız geçen hafta doktorum çatı muayenesi yaptı normal doğuma uygunsun 1-2 cm açılman var ama bebeğin kafası yukarıda kanala girmemiş dedi. Bu hafta gidince önce ultrasonla baktı bebeğin kafası hala biraz yukarıda dedi açıklık ölçmesi yapmadı haftaya yine kontrole gideceğim. O sırada bebeğin kanala girmesini desteklemek için neler yapabilirim tecrübeli anneler? İlk gebeliğim heyecanla karışık bir stres var üzerimde yorgunluk, uykusuzluk, nefes alamamak da cabası 😔😔 Önerilerinizi bekliyorum 🙏🏻