EliffG Selam arkadaşlar daha önce idrar yolu enfeksiyonundan dolayı erken Doğum yapmış olan var mı? 33.haftanın içindeyim doktorum dün biraz korkuttu beni bebek iki hafta daha dursa iyi dedi😒