gecegunduz benim oğlumda aynı sekil 3 yaşına girdi 2 kelimelik cumleleri vardi normal muhabbet tarzında konusmuyordu ama kendini çok iyi ifade edebiliyor anlayabiliyoruz ,bende doktora götürdüm evde tek olmasından da kaynaklı sürekli parka oyun grubuna goturebilirsin orada oynadıkça duydukça konusur dedi insan bisey oldu zannediyor ama zamana bıraktık bizde mesela artık 3 kelimeli cumleleri duydukça söylemeye başladı sürekli biseyleri soruyor biz söyledikçe o da söylemeye calisiyor 🥰🫶