38 haftalık hamileyim doktor bayramda olmaz ama ayın 12’sinde gelir gibi düşünüyorum dedi normalde olacak çatı muayenesi yapıldı rahat olur dedi ancak benim arada sancılarım olup olmadığını nasıl anlarım bebek hareketleri canımı acıtıyor sancım var mı anlamıyorum ağrım oluyor tuvalete gidiyorum issl gibiyim bebek 12’sinde gelir gibi gözüküyor dedi ben de kahverengi akıntı hep oluyor nişanım olup olmadığını nasıl anlayacağım hareketlerimi arttırdım erkenden olsun diye sabırsızlanıyorum sizce 40’ı geçer mi doktor 12’si dedi çünkü 39. hafta ağrılarım gece oluyor gibi ama genelde hareketliyim