Kızlar bana da günler sonra dank etti ben gecen ay adet olduğumda genelde 6 gün regl olurum vee ilk 3.4 gün parca parca kanamam oldu hatta son gün bile normal leke gibi olur bitiş olur ama son gün bile pötür pötür küçük parçalar geldi ve asırı sancılı geçti bende ondan onceki gün bir ıkı gün hayıt otu içtim enfeksiyon atıyorum diye ona bağladım önemsemedim ama ilk defa böyle bişey yasadım vee sonradan buradaki postları okuyunca acaba mı diye düşündüm kimyasal gebelik geçirmiş olabilirmiyim mesela şuan adetimin 4. Günü gayet normal olması gerektiği gibi adet oluyorum oyle ilk günden beri parca olarak da sifdetli sancıda yasamadım