Gunayyy Kizlar 39+6 oldum.Hala dogum yapmadim cok canim sıkkın.ilk hamileliyim cok tecrubesizim . Doktor bu hafta gidince hafta sonuna kadar dogurursun diyip gelecek haftaya kontrol yazmadi.bende devlet hastanesinde dogum yapmayi planlamistim simdi ne yapmaliyim nereye gitmeliyim bilmiyorum 😞 Cocuga bir sey olur diye cok korkuyorum