Niiillloooyaaa Hatucenur beninde arada agriyor cocuk yukarda oldugundan kaburgana batiyordur diyorlar usutme agrisi gibi giriyor agriyor batiyor sonra geciyo
Blzlg Hatucenur çok normal dedi doktor. Ben de aynı şeyleri yaşıyorum. Nefesal bir acı ve nefes kesilmeleri. Dik oturmaya çalış ve duş yap bana bunlar iyi geliyor
Gebe1ben Hatucenur 35 haftalık hamileyim bende aynı şeyi yaşıyorum çok kötü ni ağrı nefes alamıyorum mide yanması var bide
Blzlg Hatucenur evet evet özellikle sırt üstü yatınca batıyordur muhtelen onun sebebi de bebek cigerlere baskı yapıyormuş. Ben sağa ve sola yatıyorum yastıkla göbeğimi destekliyerek. Gece de kollarım acıdığı zaman daha dik oturup sırt üstü yatıyorum.