seyma0661 Kızlar ilköğretmenim ailem uygulamasında ödeme listesine girdim tarih 06.06.2025 gösteriyor. O tarihte mi yatacak acaba? Yarın gitsem alabilir miyim
ShutUp seyma0661 çiçeğim bayadır yoktun alışmışım seni burda görmeye iyisin inşallah bebekte iyidir umarım (bir küçük isim değişikliğim oldu moonchild önceki belki ordan bilirsin)
Goktug16 seyma0661 bende 28 mayıs doğum yaptım dün başvuru yaptım ama 1.cocuk 300 2 400 3.cocuk 600 tl yazıyor nerden başvuru yapılıyor iban felan istemedi e devletten yaptım başvuru
seyma0661 Leydiii banka ödeme tarihi diye 06.06yı gösterince emin olamamıştım mesaj da gelmedi. teşekkür ederim
seyma0661 annesim220508 çocuk ekle var onu e devletten ekledikten sonra çocuklarım kısmında çocuğunuz çıkacak isminin üstüne basınca ödeme listesi var
seyma0661 ShutUp aa evet genelde diğer uygulamadayım ya buraya girince hamileliğimi özlüyorum tekrar hamile kalasım geliyor akdjksjd iyiyiz çok şükür memlekete geldik güzel geçiyor günler sen nasılsın bebişko nasıl
ShutUp seyma0661 sevindim iyi olmanıza insan merak ediyor. Arada bana da ikinci hamilelik perileri geliyor öyle bir şey olmuş olabilir belki de bilemiyorum 😂🤦🏻♀️ önümüzdeki ay test yapıcam 🥲
Birbenbirbebek seyma0661 baktım canım e ailem e atıyor orda da sistemde yaşanan aksaklık nedeniyle diyor
Tazeanne74 seyma0661 yeniledim canım doğum hafta sonu olduğu için sistemde doğum yaptığım görünmüyor muş 😅 hastaneyi aradim sisteme girdiler bekliyoruz 😊
Yasss11 Tazeanne74 bende hafta sonu yapmistim dogumu nerden anladilar sistemde görünmediğini benimde onaylanmadı hala ocakta doğum yapmistim