6.7 haftalık gebeyım ama bı haftadır yogun şekilde beyaz şeffaf hatta su gıbı akıntım oluyor. Afedersiniz tuvalete gıdıyorum gerı cıktıgımda tuvaletten bir akıntı yıne iç camasırımı kirletiyor yanı ben anlamadım doguma yakın olsam su sızıntısı derım o kadar belırgın ya. Yaşayan varmı aranıza yoksa bu durum normal mı lütfen aydınlatın. Ay randevuda yok bayram öncesi