Slm hanımlar 2 tane çocuğum var onlarda tedaviyle oldu sonra 3. İstedik bir dönem uzun sure korunmadim olmadı sonra ilaç iğne kullandım yine olmadı troid tembelligim var bu sebepten düzensiz adet oluyorum Dr gittim bana duphaston verdi ay içinde adetin 11 günü başlıyorum 25 kadar içip birakiyorum Dr çocuk dusunsende düşünmesende içmen gerekiyor dedi bu sizlere sorum yalnız bu ilacı kullanirken hamile kalaniniz varmı 6 ay bu şekilde kullanicam bu ilaci ve merak ettim bu durumda hamile kalan varmı diye