Mother123 her 30 a bir ölçek 120 yaptın ya 4 ölçek 120 ile basla ısterse devamını yaparsın tüm gün mama da verme tabi o zaman seni unutur. günde iki kere ver mesela öğün yap gece yatarken mutlaka ver önceliğn emzirmek olsun az emzır mamayı yap yatır iki yerine üç ölçek koyma ağır gelir sen her zamanki tarifini yap onu bende yaptım koyu kıvamı doktor yapma dedi ama zeytinyağı damlat az kabızlık olmasın