Nz1 devlete gidiyosan zaten normal yapıyorlar canım sezaryen için bebeğinin makat geliş olması gerekiyor. özelde de aynı şekilde ilk doğumsa bebeğin duruşunda vs terslik yoksa normal olacak gibi ilerleniyor ben sezaryen istiyorum dersen ekstra ücretle sezaryen olabilirsin doktorunla bebişin gelişimine göre tarih belirlersiniz