Selam arkadaşlar son regli tariihim 15 mayıs 28 mayısta yumurtlama günümdü 27 ve 30 mayısı değerlendirdim bugün leke geldi çok sürmedi kesildi kahverengi ama hafif pembeye dönüktü gebelik testi olmadığı için ovülasyonla yaptım çift çizgi geldi reglden 9 gün önce olması normalmii