brtg Kızda fark ediyor mu bilmem ama sıralayayım sen bak bakalım nasıl çürütüyoruz tüm tezleri.
Çin takvimi erkek dedi fos çıktı 😂
Kesesi fasulye şeklindeydi
Ne ekşi ne tatlı tamamen karbonhidrat tüketme isteği.
Dokuz ay boyunca turşu limon vs.. hiç ağzıma sürmedim tatlı da yemedim biri midemi mahvediyordu ekşi reflümü tetikliyordu tatlı da bulandırıyordu.
Kusma bulantılarım hep sürdü.
İlk dört ay çok üşüyordum
Hiçte çirkinleşmedim rengim benzim açıldı.
Ama son ay alnımda garip bi döküntü kolonisiyle karşılaştım :)
Uykularım gün içinde yarım yamalak minicik uyku ama nasıl tatlıydı
Mide yanmalarım üff.. Çok saçlı olacak dediler normaldi kırkından sonra 2 ay sonralarında tavuk gibi kelleşmeye başladı çocuuğum.
Garip olan yüzümde tüyler kalınlaştı sebebini çözememiştim
Hiç aş ermedim sadece ağustos ayında zor bulunabilir bi kış meyvesi istemiştim söylemeyeyim mevsimi değil.
Su bile içemezdim gerçekten kokuyordu kimse inanmazdı ama suyun kokusu vardı.
Her ay bir kaç kez serum almak zorunda kalıyordum vücudum susuz kalıyordu.
Doğal maden suyu en iyi arkadaşımdı. İki bazen üç kere içiyordum. Ama onu bile çıkarıyordum
Sodyumu düşük olanları tercih ettim hep özellikle yüksek sodyum da ayaklarda orantısız şişme olabiliyormuş
Hiç ödem şişlik yaşamadım tuzu asla abartmadım ekstra yemeğe ekleyip kendimi davul etmedim
Kalsiyumu da ayran ya da cacıktan aldım canım bu ikisini istiyordu
He birde havuç ve gamze yapan boğucu bi meyve vardı sonradan öğrendim onlar çok hoş gelirdi.
Kızıma hamileliğim hiç konforlu değildi. Midem gerçekten çok mahvetti beni. Hala söylerim öyle bi hamileliği kimse yaşamasın bazen arkadaşlarım söylerdi her acıya razıyım diye ama en hayati ihtiyacımızı suyu bile içemeyip serumla ayakta kalınca gerçekten zor olduğunu anlıyorsun
Ama doğum zamanı ağrı sancı hiç bir şey çekmedim sezeryan oldum yerleşmemişti yan gelişti çok güzel bi doğumdu her anı.
Hiç tembellik yapmadım sezeryanım of pof etmedim kolay değil kaç kat kesiliyorsun yürüdükçe iyileştim 5-10 dk yürüdüm oturduğum an kızımı kucaklayıp memeden damlacıkta olsa süt verdim.
Alma kucağına bırak yatsın yenidoğan öyle zırt pırt uyandırılmaz dediler dinlemedim o bi damlacık süt benim çocuğumu sarılık ve küveze mahkum etmedi.
Ne kendim sızlandım yatağa bağlandım ne de çocuğumu bıraktım. Naçizane tavsiyem okuyan tüm arkadaşlara iç güdülerinize inanın..
Annelik yanılmaz.
Kavuştuğun an gebelikte yaşanan her şeyi unuttum
Kavuşmaların en güzeliydi her şeye değerdiiiiii. ♥️
Ne çok konuştum be 😂