Bende egepolde doğum yapmak istiyordum fakat benim doktorumda özel olduğu için doktor+hastane ücreti yaklaşık 100 bin lira çıkıyordu. Suanda cinarliya devam ediyorum ve ebeler hemşireler doktorum hem ilgililer hemde duygusal anlamda seni anlıyorlar. Evet hastane görüntüsü olarak her ne kadar egepolle aynı ayarda olmasa da Cinarlinin çalışanlarına daha yakın hissettim kendimi orayı da araştırmak isterseniz doktorum Onur aldemir